Friday, 22 February 2013

Ademovic's Biggest Fan

Its weekend guys, are u as excited as JJ with her favourite song? 



Then, do that "yes, yes!!!"

*Croatian song Kruska by Alen Ademovic, whenever she is moody, we just put on this song for her. Automatically she is one happy kiddo. 

Have a joyful weekend (^,^)

54 comments:

  1. haih..pesal private lak video tu..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib dah boleh..aku cpt sngt kot..hahaha..tekejut aku dngar sound dari JJ..tetiba je uwekkkk..kuat kot..hahahah

      Delete
    2. ha kau cepat sangat, aku lak lambat sangat.
      bukan uwekkk la, uwhoooaaah! haha dia suka buat bunyian kagum tu.

      Delete
  2. alahai comel sgt.happy tol.siap tolak laptop tu suh join tgk skali.hahaha
    mcm mana la ramai yg tak jatuh hati tgk jelita..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sharing is caring. mesti ajak ramai2 join, thats her.

      Delete
  3. alamakk.. line sy x ok la.. stress la plk x nmpk JJ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaa jangan stress, satgi tengok.

      Delete
  4. haaaa, baru boleh tengok.^_^

    amboiii, kemain lagi JJ ni,
    duk tekan2 laptop macam businesswoman berjaya. huhu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tetiba ada entry yang tak senonoh, percaya lah itu JJ. hahahah

      Delete
  5. salam kak..
    haha.. hai JJ looks like you really enjoy the songs!
    rase mcm nk turut serta dok sebelah jj.. :0

    ReplyDelete
  6. hahaha..not like typical song that kid would like!...JJ is sooooooo adorable!

    ReplyDelete
  7. siap yes yess!! lagi. suka benor dia lagu tu. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha yes yes macam menang GA, eh. hehehe

      Delete
  8. Macam mana buat boleh dapat anak cantik camtu. Cantik cantik cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah mama nya cantik.. uhuk uhuk... sendiri tersedak.

      Delete
  9. Tak dapat dengar dengan jelas sejelasnya.... bijik butir...harus kena cari kat youtube ni...
    Al-maklum le lagu keroncong asli je yg auntie taunya ni JJ heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi bila dengar lagu tu kena nari cam JJ yer. hehhe

      Delete
  10. ni ore kelate oyat... like mother, like anok tino...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakpo mother pulok, mother dia bejughuh tok ingat. bwahaha

      Delete
    2. maknanya dua dua pun bejuruh la tu,, hihi

      Delete
  11. ok aloh la budok ni. gereeeeanyo

    ReplyDelete
    Replies
    1. gereaaa nok kutil eh? hehe nah bui sebutir takpo.

      Delete
  12. kak zu ingat kalau dia bangun menari lagilah geram kat budak comel nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dia bangun terkam camera terus la jawabnya Kak.

      Delete
  13. lagu feberet dia ler tu........siap nari2 lagi......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling faveret, tengah berak pun kalau terdengar lagu ni terus goyang muahaha.

      Delete
  14. hah comel..jgn tak caya berulang kali akak tgk sbb tak puas tgk jelita nih...
    uwhoooaaah!..terkejut memula dgr suara dia..hihihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia suka teran2 suara camtu, no wonder boleh dengkur. hahah ramai yg terkejut nampaknya.

      Delete
  15. Alahai JJ...mcm org beso je dia..!
    geram betul Nur tgk....
    kuat betul dia jerit..tkejut nur...hahahaha...

    eeii..geram..tolong sampai hug nur untuk JJ..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Cik Nur sorang jer yg tokojut, macam semua orang jer. now u know my life everyday dikejut every 5 mins hahhaa.

      Will do ;)

      Delete
    2. hahaha..mak nur sampai bangun jenguk laptop nur tau..
      n mak pun ckp JJ kiut..soooo kiut. :)

      tq mama JJ.... :)

      Delete
  16. semangat betul JJ dengar lagu feberet yer..hihhihi comel sangat..tak sayang ker mama JJ keyboard laptop tuh diketuk2 oleh penari amatur tuh ...hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. She is much better ketuk pelan2 dah skang. Laptop yg tu jer I berani kasi dia main pun, bapak dia nyer Mac mmg tak sentuh.

      Delete
  17. fuh..jj semnagat kau nak ;D
    yang penting JJ ommei angat :D

    ReplyDelete
  18. comel JJ dengan whoahhh dia. muka dengan mata kemain macam kagum je. haha.

    budak gini ok la umpan dengan lagu time moody...cuba orang besaq cam kita ni. mahu lagi baran. eh? ye ke..ntah la. men cakap je. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa pernah ada orang try kat Aien tak? nnt minta Bundle bagi lagu2 bila Aien moody muahahaa nak tengok reaksi.

      Delete
  19. Comelll bah JJ.. nti nak bagi tgk abg Pa'e lah..
    Pa'e klu tgk JJ ni dia kata ni gambar cewek abg Pa'e bah ni...hahaha..(marah lah mama+papa JJ klu dgr Pa'e nk ngorat)..hahaa:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong la ngorat JJ ni Pa'e, sbb kami risau takder orang nak ngan pangai dia ni hahhaa. Pa'e now cowok JJ ha.

      Delete
    2. ahahhaa.. abg Pa'e ON je.. takut JJ lari plak tgk abg Pa'e..haha (maklum JJ kata putera katak dr mana ni?...haha:p

      Delete
  20. comel betul lah JJ
    geram tgk dia
    dia sebaya ngan anak el eh..taun ni 2taun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebaya la kot, dia ni lahir awal bulan 7. Beza few months jer la.

      Delete
  21. wahhh cumel! walaupun aku tak faham si cumel tu bebel apa :P

    ReplyDelete
  22. COMELLLLLL GILAAAAAA JJ! Meh sini meh..

    ReplyDelete
  23. subhanallah comel gila si jelita nie..i wish that my future baby secomel jj..:)

    ReplyDelete
  24. haha Jelita sangat comey..bila nak datg lawat kakak comey kat sini

    ReplyDelete

I'm only responsible for what I say (write), not for what U understand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...