Thursday, 9 October 2014

Polizei Ente



Storyline by: Jijah Tahir
Prop: Jijah Tahir


Polizei = Polis
Ente = Itik

Kenapa itik berspek itu ditahan? Ente mafia.

21 comments:

  1. hahaha.. comel2 polis tu Jijah...pandai dia ya Nas...

    ReplyDelete
  2. na, cute sangat...
    hehehehhehe jijah tergelak auntie mieja tau;)

    ReplyDelete
  3. Anta - Ente macam cakap arab tapi kalau bahasa arab bermaksud awak
    Adik Tiffany tak pandai main sangat mahu-mahu kakak JJ yg main lebih agaknya..

    ReplyDelete
  4. pesal x gari pun ente mafia tu?

    ReplyDelete
  5. hahahhaha comey je tgk itik tu...ish lama yer tak lepak sini...maafkan julia

    ReplyDelete
  6. Ente is itik rupanya ... macam cakap arab lah ...
    Kiut bah ente ente tu ... hehe

    ReplyDelete
  7. itik pun dah ada yang jadi Mafia sekarang..hehhe

    ReplyDelete
  8. Takut arrrghh macam ni nak gi Jerman. Itik pun kena tangkap polis apatah lagi tourist. Hahaha!

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum kak, hihiiii cute duck~~~

    ReplyDelete
  10. dapat dari mana ente2 tu sekalian? menan time mandi jugak kah? hihi~

    ReplyDelete
  11. hahahaa..aku tak penah lak jumpa kat sini itik pakai uniform..PM plz..serius buyer..haha

    ReplyDelete
  12. salam kak..
    ehehe.. tomeynye itik mafia tewwww.. :p
    bijak pandai jj & tipah :)

    ReplyDelete
  13. polizei dia macam bulan sabit merah je. hehehe...

    ReplyDelete
  14. Itik yang kena tahan tu bibirnya sexy.. ;)

    ReplyDelete
  15. Ingatkan itik sakit mata, nurse sedang check... Sorry, aunty salah :p

    ReplyDelete
  16. Gebu2 itik tu...hari2 JJ bagi makan muffin pisang ke...hehehehe

    ReplyDelete
  17. memula ingat polis sentri..kekeke.. danish pun ada itik, tp itik bogel je..

    ReplyDelete
  18. polis kah itu??? hahaha mesti seronok cik jijah bermain dgn itik2 tu

    ReplyDelete

I'm only responsible for what I say (write), not for what U understand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...