Wednesday, 1 October 2014

Berjoget Angan Tak Sudah




Joget sambil bersiap ke Kita, lantok ler asal kan bahagia.... dan nak ke skul.

Marilah... berjoget... berjoget angan tak sudah.... la la la ewwahh!!!


p/s: Gambar paling last tu dia tepuk tangan sebagai penamat acara sambil berkata "Bravo!!!"


17 comments:

  1. hehehe maintain comel jer JJ yer !

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak. hahaaaa cute la JJ ni...

    ReplyDelete
  3. Comelll JJ berjoget angan tak sudah... haha..cutee JJ

    ReplyDelete
  4. alohhhh mana vid nye nak tgk..rindu lah nk dgr sore dia..ehehe eh nti letak vid ngan Mel sekali k

    ReplyDelete
  5. nanti..sila la upload vid jijah joget ye..

    ReplyDelete
  6. Setahun lagi ada teman menari
    Masa itu lagilah mommy rasa macam nak join sama:)

    ReplyDelete
  7. sendiri joget, sendiri tepuk tangan... mmg bravo lah JJ... Ai lap u!

    ReplyDelete
  8. Rumh ni kalau iklan yg dia minat..
    Terhenjut2 punggun besar

    ReplyDelete
  9. sendiri joget sendiri tepuk.ok la tu..hihi
    comel :)

    ReplyDelete
  10. Amboi JJ dah pandai berjoget pulak yer...cutelah awak...

    ReplyDelete
  11. mood happy nak kesekolah...kan ramai gewe JJ kat sekolah hehe

    ReplyDelete
  12. Amboi JJ ni. Kemaen lagi ye kamu joget. Dia dah nak ke pegi KITA kak?

    ehem, bole agak ke sape kite ni? kikikikiki

    ReplyDelete
  13. Adoiiiii...JJ. Gelak kakak *erkkk...tengok kamu tau ☺

    ReplyDelete

I'm only responsible for what I say (write), not for what U understand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...