Monday, 3 December 2012

Tips Makan Erdbeer


Iaitu Strawberry dalam bahasa Jerman.
Erd = tanah, beer = berry

English lagi pelik, apa kena-mengena dengan straw pun... (me trying to be funny here :p)





Cara makan... tengok gambar.

Need me say more? 


14 comments:

  1. seronoknya cik jelita mkn erdbeer (wah antie da pandai ckp jerman)....haha..anti pon da telan ayaq liuq kat sini..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bravo auntie.... baru tau, kami telan liuq tengok donut :p

      Delete
  2. haha...
    suka nya monster makan strawberry tu..comot2 pun still comell okay!....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. stoberi mmg fav dia, habis satu lantai dapur dia scrub sekali.

      Delete
    2. hahaha..bersih lah ye lantai kena scrub oleh monster..haha:)

      Delete
    3. Papa dia cakap, lantai umah ni lagi bersih dari pinggan kdai mamak. tak hagak2 la kan hahaha.

      Delete
  3. hehe..walaupun comot tapi tetap gak comel.
    suka makan budak kecik ni yea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa tak comot kalau setengah kilo dia sorang bedal. dia mmg suka makan buah2 ni.

      Delete
  4. Cara makan tak yah bagi tau dah....model dh tunjuk...he..he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uishh awal nyer Cik OKje bangun.

      Delete
  5. begitu caranya ye jelita makan stoberi( ini anak akak panggil) hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. stoberi.. ala British dah slang nyer hihi.

      Delete
  6. chubby...tak masam ker....jj..sini lain cuaca...makan strawbery masam jew...sana tentu manis tuu jj suker

    ReplyDelete

I'm only responsible for what I say (write), not for what U understand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...