Sunday, 21 September 2014

Santai Joyah dan Tipah



The sisters mempunyai reaksi yang sama tika menonton kartun kegemaran. 



Tak elok dudukkan baby lama-lama. 



ps: testing picture collage app. 




18 comments:

  1. comelll nya Tipah & JJ... muka & gaya pun dah nak sama.....:)

    ReplyDelete
  2. alorrr mulatnya dak tipah tu..

    ReplyDelete
  3. Alahai..so sweetnya deme dua ore ni.. lama ek leh duk gitu? Naim ni ada juga 10 minit paling lama, lepas tu mula la dia nak buat macam2...pada adiknya

    ReplyDelete
  4. rasa mcm kejap ja ...si adik dah besar..muka pun dh iras2 JJ..

    ReplyDelete
  5. Oloh oloh comelnya diorang berdua ni.

    ReplyDelete
  6. Comel bah budak dua org ni....

    Baby klu dudukkan lama2 takut nampak bongkok bila dewasa

    ReplyDelete
  7. Alahai comelnya.... baik je adik tu duduk diam :-)

    ReplyDelete
  8. Aduhai.... comelnya mereka ni.
    Muka betul-betul samalah Nas:)

    ReplyDelete
  9. eh dah besar....
    makin cun lah dia...

    ReplyDelete
  10. awat tiffa melina ni nmpak mcm budak dah besau nau ni.. nk geget 2.2 anak dara ni bila jumpa nanti laa :P

    ReplyDelete
  11. ralitnye tgk tibi. 2 org ni nmpk mcm beza setaun je. tipah nanti akan menyamai kejelitaan kakaknya.

    ReplyDelete
  12. Bagus Cik Joyah dengan Cik Tipah ni. Memang santai. Comel jek tengok 'keakraban' dua beradik ni. Nantilah tunggu 3,4 tahun lagi bila Cik Tipah dah dewasa. Fening mamanya dengan bahasa Jerman 'berterbangan' dalam rumah :)

    ReplyDelete
  13. Sama muka si Tipah dengan Si Joyah dah MJ ....comey

    ReplyDelete

I'm only responsible for what I say (write), not for what U understand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...