Wednesday, 29 July 2015

Red Warriors

Sessssajer.

17 comments:

  1. alolo comelnya dua2 baju sama..tulisan tu apa makna?muka dan rambut dah nak sama

    ReplyDelete
  2. Huhuhu. Too cute.

    Sesajer je komen.

    Kbai.

    ReplyDelete
  3. comel tipah ngan jj...haish..rambut die geram... rambut anak kite malu2 je nak keluar...xsabar nak ikat rambut

    ReplyDelete
  4. Cumilllnya dua anak dara ni :D sama jak rupa

    ReplyDelete
  5. Dua red warrior ni kalau kakak dpt mahu terus kakak culik masuk rumah kakak tak pulang balik:)

    ReplyDelete
  6. geramnya tengok si comel dua orang ni

    ReplyDelete
  7. dua-dua comel....aunty geram macam nak geget-geget jerk....kakak dah semakin tinggi...:)

    ReplyDelete
  8. enjoy their childhood moments b4 one fine day diorang start bagitau..."mak, kita nak kawen." hihi

    ReplyDelete
  9. lama betul x singgah sini.. dah besar dah rupanya dua beradik ni.. hahaha

    ReplyDelete
  10. Comel sungguh JJ and cik Tipah..! Oh hai! Been ur silent reader and am enjoying ur stories all this while :)

    ReplyDelete
  11. alahaiiii rindunya depa dua ni..meh sini nak kiss banyok2..mmmmmuahhhhhhhhhhhhhhssssssssssssss
    hehe

    ReplyDelete
  12. Dah besar dah adik tu...kakak lagilah dah besar....lama tak singgah sini...tulah pasal....

    Salam syawal dari Bunda...

    ReplyDelete
  13. cute la sangat budak 2 org ni... Selamat hari raya sis...

    ReplyDelete
  14. comel betullah JJ ngan Tipah nie..geram betul auntie tengok tau =)

    ReplyDelete

I'm only responsible for what I say (write), not for what U understand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...